31 Sty

Systemy przywoławcze – co warto wiedzieć?

Komunikacja między pracownikami, a także między personelem i gośćmi, to podstawa każdego biznesu. Czasami lokal jest na tyle duży, że ciężko dotrzeć jej do osoby, której możemy zgłosić problem. Ponadto duża ilość klientów może budzić chaos. Systemy przywoławcze – http://gastro.pl/lrs/ – to idealna opcja dla różnego typu przedsiębiorstw m.in. hoteli, restauracji, domów opieki, a nawet szpitali. Ich zastosowanie z pewnością ułatwi i usprawni pracę w obiekcie. Warto pamiętać, że prawidłowa organizacja przyczynia się do zwiększenia zysków. Jest to inwestycja, która zwróci nam się bardzo szybko. Pierwsze wyraźne efekty wprowadzenia systemu zaobserwujemy już po miesiącu użytkowania. Sprawdź, co warto na ich temat wiedzieć, by wybrać najlepsze dla nas rozwiązanie.

Proste działanie

Nie musimy obawiać się, że systemy przywoławcze są zbyt złożone i trudne w obsłudze. Z pewnością nawet najmniej doświadczona osoba poradzi sobie z tym zadaniem. Jest ono dziecinnie proste. Panel jest jasno oznaczony, a także nie posiada szeregu zbędnych przycisków. Wiadomość zostanie przesłana do wybranej jednostki. Wszystko zależy od tego, jak skonfigurowany jest nasz system. Może ona umożliwiać łączność pomiędzy managerami, a całym personelem. Pozwala również na komunikację wszystkich pracowników pomiędzy różnymi działami np. kuchnią, a salą w obiekcie gastronomicznym. Pozwala również na wezwanie obsługi przez klienta, a także odwrotnie np. w celu wydania przygotowanego posiłku. Opcji jest minimum kilkanaście, a wszystko zależy wyłącznie od naszych wymagań.

Warto dodać, że stworzony system może być cały czas aktualizowany. Zmian możemy dokonać w dowolnym momencie. Dzięki temu systemy przywoławcze zawsze będą spełniać nasze rzeczywiste potrzeby. Do istniejących systemów możemy również podłączyć nowe urządzenia np. w przypadku zatrudnienia nowych pracowników.

Systemy przywoławcze – większe zyski w krótkim czasie

Nowoczesne systemy przywoławcze sprzyjają zwiększeniu zysków z działalności. W obiektach gastronomicznych możemy usprawnić komunikację nie tylko między personelem, ale również między klientami, a obsługą. Sprawdzi się to w szczególności w barach szybkiej obsługi, a także różnego typu jadłodajniach. Jeśli pragniemy, aby klient odbierał zamówiony posiłek przy barze, to system przywoławczy jest wręcz niezbędny. Zwiększa on komfort obsługi, a także klientów. Osoba zamawiająca danie może zrelaksować się przy stoliku. Nie musi bać się, że nie usłyszy wołania osoby wydającej zamówienie. Gdy będzie ono gotowe, to na urządzeniu wyświetli się stosowna informacja. Dzięki temu lokal będzie wydawał się bardziej elegancki. Unikniemy zbędnego hałasu związanego, a także zmniejszymy natężenie ruchu wokół kas. Kolejka będzie mniejsza, co zachęci kolejne osoby do złożenia zamówienia. Bardzo często osoby, które oczekują na danie robią sztuczny tłum wokół baru. Nie zawsze znajduje się on w bliskiej odległości od części restauracyjnej, więc klienci oczekują w pobliżu punku wydawania posiłków. Posiadając systemy przywoławcze sprawimy, że każdy klient będzie wygodnie i spokojnie oczekiwał przy swoim stoliku. Z pewnością zachęci to go do ponownego odwiedzenia naszego obiektu. Prestiż naszej restauracji zwiększy się.

Zdrowa kontrola

System przywoławczy Table Tracker pozwala nie tylko poprawić wzajemną komunikację między wybranymi jednostkami, ale również kontrolować efektywność personelu. Za jego pomocą zbierzmy różnego typu dane statystyczne, które umożliwią nam np. obliczenie średniego czasu obsługi. Urządzenie wydaje specjalny alert, jeśli zostanie on przekroczony. Dzięki temu będziemy mogli się zastanowić, co jest przyczyną przekroczenia normy czasowej, a także co zrobić, aby uniknąć tego w przyszłości. Być może na postawie otrzymanych danych wprowadzimy działania usprawniające, dzięki którym średni czas obsługi ulegnie zmniejszeniu. Wszystko to pozytywnie wpływa na relację z klientami. Nasi goście oczekują, że zostaną obsłużeni w jak najkrótszym czasie. Posiadając nowoczesne urządzenia z pewnością spełnimy wymagania nawet najbardziej wymagających osób. Będziemy mogli również kontrolować nasz personel.