2 Wrz

Ticketing system znacznie ułatwia sprzedaż przez telefon

Chcesz, by w twojej firmie sprzedaż była na bardzo wysokim poziomie? Nie wystarczy, że wyszkolisz pracowników. Musisz jeszcze zainwestować w odpowiednie narzędzia, które znacznie ułatwią komunikację w firmie, jak np. ticketing system. Dowiedz się, w czym takie rozwiązanie może pomóc.

Lepszy przepływ informacji

Przede wszystkim ticketing system znacznie usprawnia przepływ informacji w firmie. Konsultanci maja bowiem do dyspozycji centralną bazę kontaktów. Bez większych problemów są w stanie znaleźć dane użytkownika, a następnie zapoznać się z pozostawionymi przez niego informacjami. Dzięki temu informacje, które będą dostępne można bez problemu wykorzystać. To pozwala na zwiększenie wskaźnika konwersji, bo zainteresowany otrzymuje dokładnie to, czego oczekuje. W ten sposób przepływ informacji jest zdecydowanie najlepszy. Można łatwiej dopasować spersonalizowaną ofertę. Ma się do dyspozycji twarde dane, z których można skorzystać. Na tej podstawie będzie można bez problemu dopasować spersonalizowaną ofertę. Warto więc to wykorzystać, by wszystko sprawnie załatwić. W ten sposób ticketing system daje bardzo dużo możliwości. Znacznie łatwiej rozmawia się z klientem, jeśli ma się przed sobą historie jego wcześniejszych transakcji, można zapoznać się z ustaleniami innych agentów. Poza tym takie rozwiązanie umożliwia także kontakt pomiędzy poszczególnymi działami i agentami.

Krótszy czas oczekiwania na linii

Bardzo ważną funkcją, która skraca czas oczekiwania na połączenie jest kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie polega ono na tym, że rozmowa jest automatycznie przekierowywana do kompetentnych działów lub osób, które są w stanie szybko rozwiązać dany problem. Dzięki temu mogą udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadane zapytanie. To sprawia, że kolejki na połączenie są dużo krótsze. Klient jest w stanie załatwić swój problem „od ręki”. Nie jest odsyłany od konsultanta do konsultanta. Dzięki temu nie musi spełniać dużo czasu na linii. To sprawia, ze może załatwić szybko swoje sprawy. To powoduje, że staje się lojalny wobec firmy i prawdopodobnie za jakiś czas ponownie wróci, by ponownie coś kupić. To także duże oszczędności dla firmy, bo w jednym czasie można obsłużyć znacznie więcej osób. Dzięki temu można bardzo dużo osiągnąć. To bardzo wiele zalet. Warto więc zainwestować w ticketing system, by wszystko dobrze obsłużyć. Dzięki temu praca na infolinii idzie znacznie sprawniej i można liczyć na dużo większe zyski.

Dodaj komentarz